NIRO.PL zapewnia bezpieczeństwo RODO
Korzystając z odpowiednio dostosowanych narzędzi, w pełni bezpiecznych pod względem technicznym i prawnym, zapewniamy naszym klientom nową i potrzebną jakość w zakresie przetwarzania i bezpieczeństwa danych osobowych. Realizowane przez Niro.pl kampanie e-mailingowe gwarantują bezpieczeństwo zgodne z procedurą RODO.
Ochrona danych osobowych jest bezdyskusyjnie potrzebna i ważna. Każdy użytkownik powinien mieć poczucie bezpieczeństwa, że jego dane są wykorzystywane zgodnie z procedurą bezpieczeństwa danych osobowych. Wiele firm stosowało już wcześniej dobre praktyki w zakresie przetwarzania i ochrony danych osobowych, jednak dopóki nie zostały uregulowane, to nie zaczęły być stosowane przez wszystkich. RODO i zmiany, które ta regulacja za sobą wniosła, dały nową jakość w zakresie przetwarzania i bezpieczeństwa danych osobowych a tym samym zweryfikowały jakość świadczonych usług w zakresie e-mailingu.
Co zmieniło się w NIRO.PL?
Wprowadzone zmiany oparte zostały o 12-etapowy plan wdrożenia RODO.
Kluczowe było dostosowanie systemu wysyłkowego pod względem technicznym i prawnym do nowej regulacji. Dzięki modyfikacjom systemu, realizujemy wszystkie obowiązki wynikające z ustawy, m.in. nowe „prawo do ograniczenia przetwarzania”. Nad każdym krokiem naszych wdrożeń czuwała doświadczona kancelaria prawna i zespół doradców. Dodatkowo bardzo ważny jest fakt, że każdy pracownik, mający kontakt z danymi osobowymi, został solidnie przeszkolony w zakresie ich przetwarzania i ochrony w świetle RODO. Powołaliśmy również administratora bezpieczeństwa informacji, który prowadzi rejestr czynności przetwarzania danych, co jest kolejnym obowiązkiem regulacji, oraz ma wgląd w spis zdarzeń mających miejsce wraz z informacjami, kto ich dokonał. Prowadzony przez administratora bezpieczeństwa informacji rejestr zawiera szereg informacji na temat wszystkich przetworzonych danych osobowych, co ma na celu zwiększenie ich bezpieczeństwa.
Jakie ważne funkcjonalności mamy?
W kontekście RODO korzystamy z następujących funkcjonalności:
- model double opt-in – mając na celu otrzymanie świadomej zgody poprzez potwierdzenie chęci zapisu;
- link umożliwiający rezygnację – w każdej kampanii umieszczony jest link rezygnacji, umożliwiający odbiorcom wypisanie się z listy;
- trwałe usunięcie z bazy– nasz system posiada możliwość szybkiego usunięcia z bazy tych adresów, które zrezygnowały z otrzymywania wiadomości
Co zyskują klienci?
Wszystkie wprowadzone przez nas zmiany mają na celu zapewnienie poczucia komfortu i bezpieczeństwa naszych klientów w korzystaniu z baz e-mailingowych wykorzystywanych w ramach prowadzonych kampanii za pośrednictwem NIRO.PL.